U savremeno doba, online prisutnost je nešto što se podrazumijeva, na dnevnom nivou. Nevezano za uzrast, pol, zanimanje – svi smo postali internet korisnici, odgovore na sva pitanja tražimo na internetu, preporuke za novu knjigu ili dostavu hrane, kupovinu uređaja i namirnica, čak i ugovaranje posla i traženje novih poslovnih prilika.
Upravo zbog toga i vaš biznis mora biti online i imati svoju prezentaciju na internetu.
Ukoliko imate dilemu, jer vaš posao nema širok i raznovrstan asortiman, pa mislite da nemate dovoljno sadržaja za popunjavanje web sajta koji ima više strana, online prodaju ili druge dodatne mogućnosti – pravo rješenje za vas je izrada landing strane odnosno izrada web sajta koji ima samo jednu stranu.
Ukoliko planirate ili već imate sopstveni mali biznis koji možda pokrećete iz dnevnog boravka, radne sobe ili garaže, ili svoj hobi i vještine pretvarate u poslovni poduhvat, takođe možete misliti da je izrada web sajta krupan zalogaj za početak realizovanja takve preduzetničke ideje. Saglasni smo i predlažemo najbolje alternativno rješenje koje može pružiti istu korist – kreiranje landing stranice.
Prednosti kreiranja landing strane za vaš biznis
Bilo da imate manji ili veći biznis, uz dosta truda, dobru web stranicu i adekvatan plan prodajnih i marketing aktivnosti, možete ostvariti odlične poslovne rezultate.
U nastavku su samo neki benefiti kreiranja jednostranog web sajta.
1. Pozicioniranje na Google pretrazi
Ukoliko se bavite npr. postavljanjem parketa ili servisom klima uređaja, kreiranje jednostavnog web sajta je baš za vas. Pogledajte zašto:
Korisnici neće (ili će vrlo rijetko) pratiti stranice na društvenim mrežama servisera klima uređaja. Sa druge strane, ni sami serviser neće imati dovoljno zanimljivog sadržaja koji bi postavljao na svoj Facebook ili Instagram.
Ipak, kada se desi kvar na klima uređaju, korisnik će otići na Google, u pretragu ukucati “servis klima uređaja” i ponudiće mu se web sajtovi sa kojih će samo pročitati osnovne informacije, uzeti kontakt i pozvati servisera za dalji dogovor.
Dakle, vama je potrebno samo da u tom trenutku, kada se korisniku javi potreba za vašom uslugom, budete njemu vidljivi i dobijate klijenta.
