Nakon što je za vaš biznis završena izrada web sajta, ne samo da imate priliku da se predstavite posjetiocima i prodajete svoje proizvode preko njega, već možete da pratite one korisnike koji su posjetili web sajt i tako im se ponovo oglašavate, te “podsjećate” na vaš asortiman.
Šta je remarketing?
Ukoliko želite da ponovo stupite u kontakt sa ljudima koji su nedavno boravili na vašem web sajtu jer su, očigledno, bili zainteresovani za vašim uslugama, iako možda nije došlo do onog posljednjeg koraka – poručivanja proizvoda, potrebno je uraditi remarketing.
Remarketing predstavlja prilagođeno oglašavanje, odnosno oglas koji se prikazuje onim korisnicima koji su već posjetili vaš web sajt.
Personalizacija kombinuje veliku količinu podataka koje smo prikupili tokom vremena, i na osnovu tih podataka smo u mogućnosti da ciljamo određenu grupu korisnika. Da bi se to postiglo, prvo je potrebno da se napravi publika. Ona može da pude sastavljena na više načina, na primjer to mogu biti:
- ljudi koji su došli putem Google pretrage,
- ponovni posjetioci koji se vraćaju vašem web sajtu,
- posjetioci koji su dodali proizvod u korpu ali nisu obavili kupovinu…