Uspješne ecommerce priče: Backcountry - Laganoo

Uspješne ecommerce priče: Backcountry

Započevši biznis 1966. godine sa samo dva momka, kompanija Backcountry je krenula sa prodajom GPS uređaja za planinske ture iz garaže u Park Sitiju, Juta.

Međutim ubrzo su proširili svoju ponudu i počeli sa online trgovinom još od početka nastanka interneta.

Danas ova kompanija bilježi milionske prihode i pruža svojim klijentima sve što im je potrebno za planinarenje i druge outdoor aktivnosti.


Marketing


Backcountry je izgradio svoj imidž tako što kroz svoje proizvode širi avanturističi duh, kreirajući mnogo cool stvari za ljubitelje outdoor aktivnosti.

Korisnici se povezuju sa iskustvom ili načinom života nekih ljudi, mnogo više nego sa proizvodom. Što je kompanija Backcountry znala da prepozna i svoj marketing temelji na tome što zaposleni redovno organizuju planinarske ture, gdje snimaju kratke klipove promovisajući svoje proizvode za outdoor aktivnosti.

Backcountry.com je jedan od prvih websajtova za online trgovinu, čija je misija da poveže ljude sa njihovim strastima“, rekao je izvršni direktor Džonatan Nilsen.

„Pored našeg online prisustva, imamo specijalizovane maloprodajne prostorije u kojima su kupci veoma strastveni kada trguju. Nastojimo da zaposlimo ljude koji su avanturističkog duha, tako da razumiju potrebe naših potrošača.”


Inovacija u transportu proizvoda


Backcountry je prepoznat po inovacijama u oblasti koja se često ignoriše u današnjem svijetu – shippingu.

Naime, 2017 godine su dobili nagradu za najinovativniji način pakovanja i slanja proizvoda u online trgovini. U saradnji sa kompanijom USPS kreirali su novo rešenje za automatizovano pakovanje  – CVP-500.

Ovdje možete pogledati njihov proces isporuke.

U mogućnosti da proizvede više od 350 paketa svakog sata, CVP-500 predstavlja kvantni skok naprijed u načinu isporuke proizvoda za online prodavce.

Tako stvara štednju kompanijama za online trgovinu između 1 i 2 dolara po paketu. A za kompaniju kao što je Backcountry ovo može značiti hiljade ušteđenih dolara svakog dana.


Personalizovana korisnička usluga


Zamislite iskustvo online kupovine gdje niste prepušteni da sami pregledate stotine proizvoda, već vas uživo lično vodi neko od zaposlenih.

E upravo to je jedan od načina kako kompanija Backcountry komunicira sa svojim korisnicima i pruža im maksimalno zadovoljstvo i uštedu vremena.

Ti ljudi, koje je Backcountry nazvao „Gearheads“, posjetiocima daju personalizovanu pažnju i preporuke na osnovu njihovih potreba i tako im pruža maksimalno zadovoljstvo i uštedu vremena.



Par Gearheadsa je čak bilo pozvano na vjenčanje svojih kupaca. Takođe se redovno sastaju sa svojim mušterijama u stvarnom životu kako bi išli na razne planinarske ture, skijanje i druge avanturističke aktivnosti.

„Povezuju se sa vama na nevjerovatno autentičan način, stvaraju pravu vezu i ostavljaju tako snažan utisak da su morali biti na listi pozivnica za naše vjenčanje“, rekao je jedan od njihovih lojalnih mušterija. 😊

Ovo rešenje korisničog servisa je dalo opipljive rezultate koji su pomogli u povećanju prihoda, zadržavanju i izgradnji lojalnosti kupaca.

Utvrđeno je da kupci koji koriste program za uživo ćaskanje imaju 10 puta veću vjerovatnoću da kupe neki proizvod, nego oni koji koriste samouslužne kanale.


Da li je kasno za ulazak na tržište online trgovine?


Kratak odgovor je – NE. 😊

Tržište online trgovine konstantno raste i sve više startup kompanija se odlučuje na ecommerce način poslovanja.

Evo nekoliko statističkih podataka o stanju online trgovine i važnih faktora koje treba uzeti u obzir:

• Predviđa se da će prihodi od online trgovine širom svijeta porasti na 6,6 milijardi američkih dolara u 2022. godini

• 93,5% globalnih internet korisnika kupilo je proizvode online

email marketing kampanje dovode do povećanja prihoda od 760%.

• kompanije online trgovine koje su prisutne na društvenim mrežama imaju u prosjeku 32% više prodaje

Zato ne čekajte. 😊

Bez obzira da li vam je potrebna web prodavnica sa elektronskim plaćanjem, web sajt koji predstavlja jedinstveni brend kompanije ili funkcionalni web sajt za neke druge potrebe, Laganoo tim je tu da vam na svakom koraku osigura dugoročan uspjeh.

Ali ni tu nije kraj.

Kada je web sajt dizajniran i pokrenut, mi smo tu da vam pomognemo sa održavanjem sajta i damo besplatno marketinške konsultacije kako razviti mrežu korisnika.

Ne čekajte, učinite svoje poslovanje laganim. Kontaktirajte Laganoo:

Broj telefona: +382 69 25 26 26

Email: [email protected]

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramLinkedIn YouTube.