Da li znate koliko TikTokeri zarađuju? - Laganoo

Da li znate koliko TikTokeri zarađuju?

Dok zarada najviše zavisi od države u kojoj se nalazite i broja pratilaca koje imate, TikToker sa milion pratilaca može očekivati potencijalnu zaradu između 1.000 i 30.000 $ mjesečno.


U prosjeku, profil sa pola miliona pratilaca ili pregleda može da zaradi do 450 $ mjesečno.  Plaćanje za sponzorisane oglase se računa na 1000 pregleda. U tom slučaju, za pola miliona pregleda, ako je ukupna zarada 450 $, prihod od 1000 pregleda iznosi 0,90 $.


Pratioci nisu presudni



Važno je da na početku razumijemo da bi profil počeo da “zarađuje” , broj pratilaca nije presudan. Sve je do content-a.


Tačno je da veliki broj kompanija i brendova za svoje influensere bira one koji imaju više pratilaca, ali činjenica je da postoje profili koji imaju manji broj praćenja, ali odličan reach i engagement. Na kraju, nesumnjivo je da profili koji imaju više od 5.000 praćenja na bilo kojoj mreži imaju “potencijal” i smatraju se mikroinfluenserima.


Nerijetko ti mikroinfluenseri odrade bolji posao od onih sa 200 ili 300 hiljada pratilaca. Komentari, lajkovi i interakcije su najvažniji elementi.


Po nekim informacijama mikroinfluenseri po postu mogu da zarade maksimum 200 $. Profili koji imaju više od 100.000 pratilaca i do 500 $ po postu, dok influenseri “jači” od 250.000 pratilaca mogu da zarade 800, često i 1000 $ po jednom postu u kome pominju traženi brend i/ili proizvod.


TOP 3 TikTokera sa najvećom zaradom


Najuspješniji nalozi na TikTok-u trenutno pripadaju mladim ženama. Ima smisla kada uzmete u obzir da su jedna trećina korisnika na novijoj platformi društvenih medija tinejdžeri. Evo 3 najpopularnije TikTok zvijezde koje najviše zarade:


1. Addison Rae: 6 miliona $


Addison Rae Easterling, poznata kao Addisonre, jedan je od najranijih TikTokera. Ona zarađuje 6 miliona $ godišnje objavljujući kratke plesne klipove. Addison je bivša plesačica koja ima 85,9 miliona pratilaca i dobila je skoro šest milijardi lajkova. Addison je stvorila sopstvenu kozmetičku kompaniju pod nazivom Item Beauty.



2. Charli D’Amelio: 4,5 miliona $


Charli D’Amelio ima samo 17 godina i zaradila je 4,5 miliona $, što je svrstava kao drugog TikTokera sa najvećom zaradom. Kao i Addison Rae, Čarli je bila plesačica koja je stekla svoju popularnost plesnim klipovima. Charli ima nevjerovatnih 131,8 miliona pratilaca. U saradnji sa kompanijom Dunkin’ osnovala je i svoje piće – Charli Cold Foam.



3. Dixie D’Amelio: 2,9 miliona dolara


Dixie D’Amelio (20 godina) je Charli-na starija sestra i ima 53,3 miliona pratilaca. Ona zarađuje 2,9 miliona $ godišnje, što je impresivno s obzirom na to da ima samo nešto više od trećine ukupnog broja sestrinih pratilaca. Dok je sestre Charli meteorski uspon na TikTok-u bio zbog plesa, Dixie-in uspjeh dolazi od njenog talenta u pjevanju.



Povećanje svijesti o brendu kroz aplikaciju TikTok


TikTok je društvena platforma koja je fokusirana na kreativni sadržaj i stvaranje interakcije je mnogo brže u poređenju sa drugim društvenim mrežama. Zbog toga se aplikacija koristi kao prilika za povećanje svijesti o brendu, povećanje dosijega i privlačenje lojalne publike spremne da izvrši ciljanu akciju.


Kako brendirati vaš biznis na TikTok-u?


Vrlo zanimljiva i opcija koja nudi brzi angažman, jeste stvaranje hashtag challenges. Ovaj način promocije poslovanja je ustvari podsticanje korisnika TikTok-a da stvaraju sadržaj i dodaju mu brendirani hashtag.


Vrlo uspješnu kampanju hashtag challenge-a na TikToku, imao je Samsung za Galaxy liniju telefona. A ovaj challenge došao je do skoro 30 miliona ljudi.



Koristi TikTok-a za marketing online trgovine


Kao relativno ‘nova platforma’, korišćenje TikTok-a za promociju online trgovine je poduhvat koji se neprestano unapređuje. Ranije ove godine, video platforma je počela pilot projekat – TikTok Shopping u SAD, Velikoj Britaniji i Kanadi, u partnerstvu sa ecommerce platformom Shopify. Ugovor je omogućio Shopify korisnicima na TikTok-u, da kreiraju Business profile i sinhronizuju svoje kataloge proizvoda sa aplikacijom kako bi napravili mini-izloge.



Sada, TikTok najavljuje listu novih partnerstava uključujući Square, Ecwid i PrestaShop


Uz TikTok Shopping, trgovci imaju mogućnost da uživaju u komercijalnom rešenju sa kompletnom uslugom. Naime, TikTok radi sve za vas, od prihvatanja proizvoda, pakovanja, pa sve do  isporuke.


‘’Vidimo ogromni potencijal online trgovina na  TikTok-u i to je nešto u šta značajno ulažemo“, rekao je Rich Waterworth, generalni direktor TikToka za UK i EU.


Bez obzira da li vam je potrebna web prodavnica sa elektronskim plaćanjem, web sajt koji predstavlja jedinstveni brend kompanije ili funkcionalni web sajt za neke druge potrebe, Laganoo tim je tu da vam na svakom koraku osigura dugoročan uspjeh.


Ali ni tu nije kraj.


Kada je web sajt dizajniran i pokrenut, mi smo tu da vam pomognemo sa održavanjem sajta i damo besplatno marketinške konsultacije kako razviti mrežu korisnika.


Ne čekajte, učinite svoje poslovanje laganim. Kontaktirajte Laganoo:

Broj telefona: +382 69 25 26 26

Email: [email protected]

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramLinkedIn YouTube.