5 marketing savjeta za Dan zaljubljenih - Laganoo

5 marketing savjeta za Dan zaljubljenih

14. februar – ‘Dan zaljubljenih’ je možda dan kojem se najviše raduje sa obzirom na da je krajnje vrijeme da ljudi pokažu svoju ljubav. Kao rezultat toga, ljudi imaju tendenciju da ovom prilikom troše više na kupovinu romantičnih poklona.



Dijelimo sa vama 5 marketing strategija za ‘Dan zaljubljenih’ koje će pomoći vašoj kompaniji da privuče što više kupaca i ostvari dodatni profit:


1. Kreirajte interaktivnu kampanju na društvenim mrežama


Angažovanje publike na društvenim mrežama je mudra marketing strategija tokom cijele godine, ali je posebno važna tokom ovakvih praznika. Kreiranje giveaway-a je odličan način za interakciju sa publikom i širenje svijesti o brendu. Uključite story anketu, sa pitanjem ‘Šta planirate da kupite voljenoj osobi za ‘Dan zaljubljenih’?’ U ponuđenim odgovorima, postavite vaše proizvode.



2. Koristite SMS da ponudite kupcima dodatnu  uštedu


Da li ste znali da je stopa otvaranja SMS poruka nevjerovatnih 98%!

Ponudite svojim kontaktima specijalnu ponudu s popustom na određene proizvode sa temom ‘Dana zaljubljenih’. Iako ovu poruku možete dostaviti na različite načine, SMS marketing je možda i najbolji način. Direktan je i efikasan, iako zna biti malko agresivan, korisnici će se obradovati kada im stigne poruka za ponudom i popustima za ovakav praznik.


3. Kreirajte email kampanju


Dan zaljubljenih je prvi veliki „šoping događaj“ u novoj godini. Online prodavci bi trebalo da koriste email kampanje sa temom „Dana zaljubljenih“ da stvore podsticaje za kupovinu i prošire prodaju u prvom kvartalu. Pored klasičnih, romantičnih kampanja putem email-a za ljubavne parove, prodavci bi trebalo da pronađu i druge kreativne načine da povećaju svoj dosijeg 14. februara. Najbolji način za to su različite kampanje za različite ciljne grupe. Segmentacija je ključna tačka!



4. Pokažite kupcima dodatnu ljubav kroz svoj program lojalnosti.


Zahvalite svojim lojalnim klijentima na ljubavi koju su vam pokazali i uzvratite uslugu ekskluzivnim ponudama za članove programa lojalnosti. Evo nekoliko ideja:

  • Ponudite duple poene za kupovinu prije ‘Dana zaljubljenih’
  • Dajte besplatan poklon na temu ‘Dana zaljubljenih’ uz neku kupovinu
  • Odustanite od troškova porudžbine na određeno vrijeme prije praznika

Ističući hitnost i ekskluzivnost, vaši članovi lojalnosti će se osjećati cijenjeno, što većina ljudi i želi da se osjeća na ‘Dan zaljubljenih’.


5. Koristite vizuelni marketing da ispričate priču


Napravite dobru video poruku: pošaljite je putem email-a ili društvenih mreža. Ljudi razmjenjuju oko 150 miliona čestitki na ‘Dan zaljubljenih’ i biće prijatno iznenađenje za vaše kupce da dobiju jednu i od vas. Dobra ideja da predstavite svoje proizvode je i kroz Instagram Reels. Probajte da bude što kreativniji, nek video drži pažnju i traje minimum 30 sekundi.


Zaključak:


Nadamo se da smo vam dali puno inspiracije za promovisanje svojih proizvoda na ‘Dan zaljubljenih’. Počnite da šaljete email kampanje nedelju, dvije ranije i nemojte se zaustavljati sve do 14. februara. Uključite taktike online prodaje kao što su preporuke proizvoda da biste povećali konverzije i pomogli kupcima da pronađu savršene poklone. Na kraju, pokušajte da dodate kod za popust nakon kupovine, kako biste podstakli buduće kupovine.


Uz ove marketing savjete verujemo da ste na dobrom putu da podignete vaš biznis na viši nivo.

Dakle, bilo da vam je potreban marketing društvenih mrežaizrada web sajta koji predstavlja vaš posao ili usluga email marketinga, Laganoo tim je tu da osigura vaš dugoročni uspjeh na svakom koraku.

Olakšajte svoje poslovanje, kontaktirajte Laganoo!

Broj telefona: +382 69 25 26 26

Email: [email protected]

Zapratite nas na društvenim mrežama FacebookInstagramLinkedIn YouTube.