Izaberite najbolju e-commerce platformu za vaš biznis
E-commerce platforme postižu nevjerovatnu ekspanziju u današnje vrijeme. Kao takve, postaju sinonim savremenog poslovanja. Biznisi uz pomoć njih obezbjeđuju svoje onlajn prisustvo i integrišu prodajnu i marketinšku infrastrukturu u onlajn načine poslovanja.
Ukratko:
- E-commerce industrija će premašiti 7 triliona dolara u vidu prodaje do 2025. godine
- E-commerce ide ruku pod ruku sa optimizacija za mobilne uređaje
- Onlajn prisustvo je neophodnost, a ne luksuz, za sve moderne biznise
- B2B ne zaostaje za savremenim trendovima poslovanja
- E-commerce platforme olakšavaju upliv preduzeća u onlajn biznis
- Izaberite najbolju e-commerce platformu za svoj biznis
Šta je e-commerce platforma?
Jednostavnim riječima, e-commerce platforma je softver koji omogućava kupovinu i prodaju na internetu. Od svog nastanka internet je služio raznim funkcijama. A kako takav, idealan je saveznik u raznim poslovnim poduhvatima. Osim toga, zbog svoje prilagodljivosti, internet je postao odraz realnosti. To podrazumijeva da se sve moguće „u stvarnosti“ može preslikati i u virtuelni svijetu.
Međutim, pored oponašanja, internet može nadmašiti realnost na mnogo načina. To se prije svega odnosi na domet i mogućnost uspostavljanja komunikacije na globalnom nivou. Shodno tome, ako nijeste na internetu, propuštate priliku da predstavite sebe, ili svoje poslovanje potencijalno velikom broju ljudi.
Kao rezultat internet ekspanzije, industrije poput e-commercea doživljavaju brz rast i razvoj. Ove platforme olakšavaju život biznisima i to na na više načina. Jedan od njih je i pomenuto širenje na globalnom nivou. Ovo bi bilo otežano bez onlajn prisustva.
U osnovi, e-commerce platforme omogućavaju međunarodnu onlajn trgovinu bez ograničenja. Biznisi iz cijelog svijeta mogu prodavati bilo gdje sa jednog veb-sajta. Dobra platforma integriše i povezivanje sa društvenim mrežama, SEO optimizaciju, email marketing itd. A najbolje od svega je što one mogu biti pristupačne svima.

Zašto je vašem biznisu neophodna e-commerce platforma?
Globalna internet trgovina je stekla veliku popularnost tokom pandemije COVID-19 virusa. Međutim, očekuje se da će e-commerce trendovi biti u porastu čak i posle početnih skokova u onlajn trgovini. Takođe, očekuje se da će do 2025. godine ukupna potrošnja putem e-commerce platformi premašiti nevjerovatnih 7 triliona dolara.
To znači samo jedno: ako niste deo e-commerce industrije, propuštate mnogo toga!
Go mobile-friendly or go home!
Sve veći broj pružalaca onlajn usluga poseže za rješenjima optimizovanim za mobilne uređaje. Razlog tome je činjenica mnogi krstare internetom koristeći mobilni telefon. Za prosječnog korisnika, telefoni se u mnogome ne razlikuju od računara. Ali, za razliku od kompjutera, telefone možemo nositi svuda sa sobom. Zbog toga onlajn sadržaji moraju biti prilagođeni ekranu mobilnog telefona. To se, naravno, odnosi i na e-commerce industiju.
Očekuje se da će 2022. godine prodaja putem m-commercea (mobile commerce) preći 432 milijarde dolara. U poređenju sa 182 milijarde dolara u 2018. godini, brojke rasta prodaje su evidentne. M-commerce trendovi mijenjaju pejzaž onlajn trgovine i podstiču biznise da ulažu u optimizaciju sadržaja za mobilne uređaje.
Stoga, ukoliko ste u potrazi za platformom za kreiranje vaše e-commerce ili onlajn prodavnice, ona treba imati integrisanu funkciju mobilne optimizacije.

Da li B2B e-commerce dobija na popularnosti?
Sa razvojem B2B industrije, e-commerce je postao obavezna karika ovog vida poslovanja. Pored navedenih, razlozi koji su uticali na to su:
- E-commerce je postao fokus digitalnog ekosistema.
- E-commerce platforme pružaju besprijekorno korisničko iskustvo. Takođe posjeduju alate i ekstenzije za bolje performanse i procjenu saobraćaja na veb-sajtu, visoku bezbjednost, korisničku podršku
- Sa e-commerce platformama biznisi mogu personalizovati iskustvo kupovine
- Neke platforme objezbjeđuju SEO alate za bolje pozicioniranje veb-sajta na listi pretraživača